This page is hosted for free by cba.pl, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 5.83 PLN.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl


Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
 Wspólne 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Wspólne
LISTA TECHNIK


Dodane po czasie



22 sty 2013, o 15:53
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Bardzo ważne: Techniki startowe również wymagają kontroli Ki. Ale tylko jedna z nich, ta która zostanie wybrana jako pierwsza jej nie wymaga. Wybrana technika jest tak jakby "darmowa"

Bukujutsu [Flight]:
Niezwykle przydatna technika, jest to jedna umiejętności jakie musi posiąść osobnik, który chce być sprawnym wojownikiem. Kiedy opanuje się dostatecznie swoją siłę ki można ją ukierunkować tak aby postać unosiła się nad ziemią. Po zdobyciu odpowiedniej wprawy, można latać bez przeszkód.
Wymagania: 1PT 60PL
Efekt: Postać może najzwyczajniej w świecie latać
Użycie: Bez ograniczeń
Czas: 10h
Akcje: Bez ograniczeń
Cel: Użytkownik
DO WYBORU NA START
Obrazek


Baria [Barrier]:
Najbardziej podstawowa technika obronna dla osób mających niski poziom mocy ale posiadająca na tyle energii by móc się nią osłonić. Postać dwoma rękoma wystawionymi przed siebie wytwarza kulistą barierę spowijającą wojownika, a atak energetyczny, nawet jeżeli przeniknie przez osłonę to zapewni mniejsze obrażenia.
Wymagania: 1PT 60PL
Efekt: pochłania 35 DMG
Koszt: 30Ki + Tyle ki ile włożył przeciwnik w atak.
Czas: 12h
Akcje: 1 Defensywna i 1 ofensywna
Cel: Użytkownik
DO WYBORU NA START
Obrazek



Kūki bakudan [Air Bomb]:
Technika ofensywna wytwarzająca obrażenia obszarowe, co pozwala wyrządzić krzywdę nie tylko jednemu przeciwnikowi. Wojownik garbi się oraz łączy ramiona przyciskając je do klatki piersiowej. Postać kumuluje w sobie energię by po chwili wypuścić ją w postaci powietrznego ataku odrzucającego przeciwników z dużą siłą.
Wymagania: 2PT 90PL
Efekt: DMG = Energia + 15, dla wszystkich przeciwników
Czas: 18h
Koszt: 40 ki
Akcje: 2
Cel: Użytkownik
DO WYBORU NA START
Obrazek


22 sty 2013, o 15:55
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Kikō [Ki Blast]:
Podstawowa technika ofensywna. Wojownik szybko w otwartej dłoni gromadzi energię, która po wystrzeleniu mknie do celu. Po zetknięciu się z jakąkolwiek powierzchnią czy ciałem po prostu wybucha zadając obrażenia.
Wymagania: 3PT 140PL
Efekt: DMG=Energia:/3 Najmniejsza wartość: 20 DMG, nawet gdy ktoś ma mniejszy wynik.
Ilość wystrzelonych pocisków: Energia/9. Min ilość: 1, Max 5
Koszt: 50KI
Czas: 12h
Akcje: 2
Cel: Gracz decyduje ile pocisków przeznacza na danego przeciwnika
DO WYBORU NA START
Obrazek


22 sty 2013, o 15:58
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Kiai:
Prosta technika „podmuchu”. Wojownik może krzyknąć, może wystawić dłoń by skoncentrować atak na wybranym punkcie ale nie zmienia się jedno. Postać wyzwala z siebie silny pokład energii, ukierunkowany w wybraną stronę, która ma poderwać jak silny wiatr przeciwnika lub go uderzyć.
Wymagania: 4PT 150PL
Efekt: DMG=Energia + 30
Można zniwelować fizyczny atak przeciwnika.
Koszt:80KI
Czas: 14h
Akcje: 2
Cel: Pojedynczy
Obrazek


22 sty 2013, o 16:01
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Terepashī [Telepathy]:
Umiejętność pozwalająca na komunikowaniu się poprzez myśli. Jest to przydatna umiejętność kiedy musimy kogoś ostrzec lub ktoś potrzebuje pomocy. Telepatię może opanować prawie każdy. Ważnym aspektem telepatki jest fakt że postać musi znać osobiście inną postać, z którą próbuje się skontaktować ponieważ osoba chcąc się połączyć musi wiedzieć jaką ktoś ma barwę ki, aby móc go odszukać.
Wymagania: 4PT 210PL
Efekt: Komunikacja bez potrzeby przebywania w okolicy danej osoby.
Koszt: 50KI
Czas: 10h
Cel: Pojedynczy
Obrazek


22 sty 2013, o 16:01
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Te Rēzā [Hand Laser]:
Jeden z prostszych promieni energetycznych. Atak nie wymaga dużej ilości czasu, postać jedną ze swych dłoni łapie w okolicach nadgarstka drugą, a tą która jest wolna wykorzystuje do wystrzelenia niezbyt szerokiego ataku.
Wymagania: 5PT 230PL
Efekt: DMG=Energia + 40
Koszt: 120KI
Czas: 14h
Akcje 2
Cel: Pojedyńczy
Obrazek


22 sty 2013, o 16:04
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Zanzoken:
Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu własnych pokładów energii KI, wojownik znający odpowiednio ową technikę może dzięki niej wygrać walkę czy uratować swoje życie. Osoba chcąca wykorzystać posiadaną umiejętność wykorzystuje swoją energię do drastycznego podniesienia swojej szybkości. Postać porusza się tak szybko wokoło przeciwnika że ten dostrzega tylko kilka jakby widm używającego, z czego tylko znający tą technikę może odkryć które widmo jest prawdziwe.
Wymagania: 8PT 250PL
Efekt: Postaci nie można trafić, chyba że ktoś zna tą technikę, lub używa ataku typu Spirit Shot, lub posiada Wyczuwanie Ki, maks na 3 tury
Koszt: 240KI/ 1 Tura [] 150KI /2 Tura [] 150KI /3 Tura
Czas: 21h
Cel: Użytkownik
Obrazek


22 sty 2013, o 16:07
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Supiritto Shotto [Spirit Shot]:
Wykorzystanie powietrza do ataku. Osoba atakująca szybko zbiera w sobie energię, po czym wypuszcza ją tworząc silny podmuch powietrza odrzucający przeciwników na wszystkie możliwe strony.
Wymagania: 6PT 300PL
Efekt: DMG=Energia + 50
Koszt: 140KI
Czas: 20h
Akcje: 2
Cel: Wiele
Obrazek


22 sty 2013, o 16:19
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Yubi Bīmu [Finger Beam]:
Krótki i nie koniecznie silny ale za to błyskawiczny atak polegający na wystrzeleniu cienkiego promienia energii wprost ze swojego palca, promień leci prosto i nie można nim sterować.
Wymagania: 6PT 390PL
Efekt: DMG=Energia + 70
Koszt: 190KI
Czas: 18h
Akcje: 2
Cel: Pojedynczy
Obrazek


22 sty 2013, o 16:21
Zgłoś post
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, o 18:54
Posty: 285
Siła: 0
Szybkość: 0
Energia: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
Punkty życia:
Punkty Ki:
Poziom Mocy(PL): 0
PT: 0
CP: 0
Post Re: Wspólne
Middo Burasuto [Mid Blast]:
Osoba używająca tej techniki powinna unieść się w górę lub podskoczyć, po czym szybko przyjąć postawę jakby wypychała klatkę piersiową jak najdalej może, a w opuszczonych ramionach zaczyna zbierać energie dookoła dłoni, po czym momentalnie wysuwa ręce przed siebie łącząc je i strzelając energię, a tułów zostaje odepchnięty w tył.
Wymagania: 7PT 520PL
Efekt: DMG=Energia + 100
Koszt: 260KI
Czas: 18h
Cel: Pojedynczy
Obrazek


22 sty 2013, o 16:22
Zgłoś post
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
 cron